Rynek Infrastruktury
Inwestycjami zainteresowane są: firma Bunte Polska, konsorcjum MSF, konsorcjum Mirbud i Erbedim, konsorcjum Budimex i Ferrovial, konsorcjum Porr, Mapa Insaat Ve Ticaret Anonim Sirket, Dragados, konsorcjum Mota-Engil, Most-Łódź, konsorcjum PBDiM i IMB-Podbeskidzie, Intercor, Energopol-Szczecin, konsorcjum Aldesa, konsorcjum Colas Polska i Inzinierskie stavby, konsorcjum OHL, konsorcjum Toto Costruzzioni Generali i Vianini Lavori, konsorcjum Skanska, konsorcjum Eurovia i Warbud, Astaldi, Mostostal Warszawa, konsorcjum Heilit+Woerner i Strabag oraz konsorcjum Bilfinger Infrastructure i Bilfinger Construction, konsorcjum Berger Bau, konsorcjum Max Boegl, konsorcjum Salini Polska, Impregilo i Todini Costruzzioni Generali.
W przypadku odcinka od km 272+650 do km 286+043 zgłosiły się 22 firmy, podobnie jak dla odcinka od km 299+350 do km 316+640. Z kolei 24 wnioski złożono dla odcinka od km 286+043 do km 299+350.